nav-left cat-right
cat-right

Jak schudnąć na wiosnę?

Jak schudnąć na wiosnę?

Wiosna to czas, kiedy przypominamy sobie o postanowieniach noworocznych i znów zaczynamy się odchudzać. Oto najważniejsze zasady, które pomogą Ci w skutecznym zrzuceniu zbędnych kilogramów.

Wprowadź metodycznie drobne zmiany według poniższych punktów, a efekt może Cie mocno zadziwić!

  1. Pomyśl, co powoduje problemy z wagą
    Problemem większości osób jest jedzenie pod wpływem emocji. Jeśli zajadasz stres, musisz najpierw rozwiązać problemy, które go powodują. Dopiero wtedy zaczniesz chudnąć.
  2. Znajdź sobie ważny cel
    Joe Vitale w jednej ze swoich książek pisał o tym, że przez wiele lat miał problemy z wagą. Schudnął dopiero wtedy, gdy postanowił, że wygra ważne zawody – nie myślał wtedy o swojej wadze, a całe życie podporządkował treningom. Znajdź sobie cel, który odciągnie Cię od przekąsek i zmotywuj się do działania.jak schudnąć na wiosnę?

    zdjęcie fotolia.pl

  3. Wyrób w sobie nowe nawyki
    Na obecną masę ciała pracowałaś nieświadomie przez lata – w tym czasie wyrobiłeś w sobie złe nawyki. Zrób sobie dwie listy produktów – w jednej znajdą się pokarmy, które wprowadzisz do diety, a w drugiej te, których już nie będziesz kupował. Po kilku tygodniach odzwyczaisz się od przekąsek i zastąpisz je warzywami.
  4. Zmniejsz porcje i jedz regularnie
    Jeśli masz taką możliwość, jedz regularnie co 3 – 4 godziny i nakładaj niewielkie porcje pożywienia. Świadome jedzenie jest bardzo ważne, jeśli chcesz zrzucić zbędne kilogramy, a jeśli będziesz jadł zgodnie z zegarkiem, nie będziesz odczuwała głodu, prowadzącego do niewłaściwych nawyków żywieniowych. Sprawdź, czy Twoje porcje nie są zbyt duże – wiele osób myśli, że je niewiele, a w rzeczywistości spożywa podwójne porcje.
  5. Dieta to trwała zmiana
    Żadna dieta wymagająca całkowitej i krótkotrwałej zmiany nawyków nie będzie skuteczna na dłuższą metę. Jeśli chcesz rozsądnie schudnąć, przejrzyj swój jadłospis i wprowadź w nim zmiany. Pamiętaj, że gdy zaczniesz jeść tak, jak przed dietą, znów utyjesz. Z tego powodu dieta musi być dopasowana do Twojego zapotrzebowania energetycznego, preferencji smakowych i portfela.
  6. Pozytywne nastawienie
    Odchudzanie się jest fascynujące jedynie na początku. Jeśli nie będziesz miał pozytywnego nastawienia i motywacji do działania, nie uda Ci się wytrwać w postanowieniach. Dobrą metodą działania jest praca z celami. Codziennie rano zapisuj sobie na nowej kartce postanowienie o tym, ile chcesz ważyć i kiedy osiągniesz wymarzoną wagę. Nie zapominaj o swoich postanowieniach nawet wtedy, gdy to marzenie się spełni – cały czas dbaj o swoje odżywianie.

Zajrzyj jeszcze do innych artykułów:



Lubisz tę stronę? Podziel się ze znajomymi!


  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Tumblr
  • Add to favorites
  • Wykop
  • NK
  • Blogger
  • Email
  • Print
  • PDF
  • RSS


Reklama


3 odpowiedzina “Jak schudnąć na wiosnę?”

  1. okienny (1 comments) pisze:

    A tak z praktycznej strony – to przede wszystkim trzeba zrobić wszystko, żeby mieć ujemny bilans kalorii. Ja na przykład nie wyobrażam sobie odmawiania posiłków, więc jem ile chcę, ale też więcej biegam i kilogramy pomału schodzą.

  2. Gabi (1 comments) pisze:

    Ja staram sie zmienic swoje nawyki zywieniowe na bardziej zdrowe, jem mniej a czesciej, pije minimum 2 litry wody dziennie, cwicze i jeszcze wspomagam sie suplementem diety be slim 3, efekty sa coraz lepsze

Odpowiedz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Linki w komentarzach mogą być wolne od atrybutu nofollow.